Sakit Juga Bila Putus Cinta..

Assalamualaikum..

Aku give up ke? Ye.. Aku give up.. Mula-mula semangat nak selamatkan hubungan aku bersama si jantung hati.. Tapi dia keraskan hati dan perasaan dia untuk tidak menerima diri ku semula dalam hidupnya..

Sakit hati ni.. Sakit jiwa ni.. Perit Jiwa ni.. Aku baru berusaha sekejap sikit pun dia tak terima.. Aku tak tahan dilayan begitu.. Aku sedih dia buat keputusan ni..

Hanya kerana:


  1. Tidak membalas message
  2. Tidak angkat phone call
  3. Tidak ada masa kerana ketika itu aku sibuk
Kerana iu saja.. Aku ingat dengan perbincangan tempoh hari dapat selamatkan hubungan kami.. Aku sayang Si Jantung hati ku ini.. Aku rindu Si jantung hati ku ini..

Hari ini aku dapat message dia:

" Saya insan biasa yang suatu ketika dulu awak kenal.. Awak pun jaga diri sekalipun saya tak macam dulu "

Pedih hati aku.. Aku harapkan pesanan yang dihantar untuk rujuk semula.. Tapi bukan.. Dengan hati yang sedih, aku telah membuat keputusan untuk tidak lagi mahu berhubung dengan dia.. Aku block dia di facebook, aku block no.hp dia dan juga buat sms blocker..

Aku tidak mahu bayangan dia ada di mata ku, hidup ku.. Aku nak lupakan segalanya.. Sampai lah aku bersedia untuk menjadi kawan saja.. Kerana sayang aku cinta aku padanya belum dapat padam.. Aku terpaksa lakukan semua ni.. Maafkan saya sayang..

" Dengan rela ku lafazkan selamat tinggal sayang.. Ku doakan agar engkau bahagia"
PS:  :')





This entry was posted in . Bookmark the permalink.

Leave a reply

Apa Saja Cerita Along. Powered by Blogger.