Puasa dah diumumkan.. Yahoo!

Assalamualaikum..

Alhamdulillah, Esok kita akan bermula menunaikan ibadah puasa. Hari ini kita akan mulakan dengan Solat Terawih yang pertama :) Bila tengok iklan di tv, tiba-tiba aku terasa suasana masa aku kecil dahulu. Puasa bersama keluarga, kawan sekolah, jiran tetangga. Sekarang semuanya dah berubah.. Tak sama macam dulu.. Aku rindu waktu yang dulu.. :(

Tadi masa umum kan isytihar puasa aku tak dapat tengok huhuuh Terlepas lah pulakkkkk... Jap cek kat Youtube ade ke tak.. Jap ekk..

Yeah!!! Ada!!!

(Terus tag kat adik ana! Dia memang semangat seh! Heheheheheh dulu kecik-kecik pun tunggu pengumuman ni)

Dikesempatan ini, along nak ucapkan Salam Ramadhan Al Mubarak kepada semua keluarga, sahabat handai, dan seluruh rakyat Malaysia .. Semoga Ramadhan kali ini kita dapat keberkatan dari Allah. Semoga amalan kita diterima oleh Nya..


Aku harap Ramadhan kali ni aku tak terlepas dengan semua ibadah yang boleh membawa ku ke lembah pahala.. Amin..

This entry was posted in . Bookmark the permalink.

Leave a reply

Apa Saja Cerita Along. Powered by Blogger.