Melepaskanmu Kerana Terpaksa..


Tak Dapat ku lupakan kenangan silam
Susah dan senang kita harungi berdua
Bersumpah setia hidup mati bersama
Sehingga ke penghujungnya
Tergamak engkau meninggalkan diriku
Disaat aku memerlukan kasih sayangmu
Kini aku sendiri meneruskan hidup ini
Bersama hati yang telah kau lukai
Menyesalnya aku menyintai dirimu
Kini ku sengsara akibat perbuatanmu itu
Kini kau bahgia hidup disampingnya
Mudahnya aku kau lupakan
Betapa sakitnya pedihnya
Kau kata kau cinta dia
Mengapa diriku akhirnya
Menjadi mangsa dalam percintaan
Oh pilunya
Terpaksalah aku sendiri
Mengundurkan diri demi
Keluargamu mengharapkan
Agar ku berlalu pergi
Untuk sidia pilihan hatimu
Dengan rela ku lafazkan
Selamat tinggal sayang
Ku doakan agar engkau bahagia
Dengan rela ku lafazkan
Selamat tinggal sayang
Ku doakan agar engkau bahagia




Ps: Masih tak boleh lupakan dia... Kenapa??? :'( Bayangan dia menghantui ku..Lirik ni tak sepenuhnya berkaitan tentang diri kami tapi ada 'certain part' sama.. Exactly. Aku tak boleh bohong diriku yang aku masih merinduinya.. Senyuman dia buat aku rindu.. Tapi aku terpaksa teruskan hidup kan? Begini kah sakitnya bercinta?

This entry was posted in . Bookmark the permalink.

Leave a reply

Apa Saja Cerita Along. Powered by Blogger.